12 Hair Tag ❤

20:41

WITAM WAS W MOIM PIERWSZYM TAGU

Dziś 'porozmawiamy' o włosach, uwierzcie mi, mam na tym punkcie obsesje!

Jestem totalną maniaczką w tym temacie, może ze względu na to, że kocham swoje włosy!
Jak ktoś by mi powiedział: Musisz je ściąć. Chyba bym umarła, haha.
Przyznaję się, jestem uzależniona od odżywek, oliwek i masek.

Najbardziej zależy mi na tym, żeby były lśniące, lekkie i mięciutkie!
Bez względu na maltretowanie ich wysoką temperaturą.

Mam 9 pytań, na które teraz postaram się odpowiedzieć:

1.Która gwiazda według ciebie ma najładniejszą fryzurę?
Nie potrafię wybrać jednej gwiazdy, każda ma coś w sobie! Postanowiłam, że troszeczkę
zmodyfikuję to pytanie i dodam zdjęcia nie jednej a trzech gwiazd, którym według
mnie, włosów można zazdrościć!
Każda z nich ma cudowny kolor włosów!
Prezentują się genialnie, a ich długość jest idealna!
(Od lewej: Lucy Hale, Ariana Grande, Selena Gomez)
Oczywiście dziewczyny mają teraz inne fryzury, ale przedstawiłam opcje
najbardziej mi odpowiadające :)

2.Jaki jest cel twojej pielęgnacji?
Jak już pisałam, blask, jednak liczę jeszcze na zagęszczenie moich włosów.
Produkty jakich używam:



Maski z KALLOS są chyba najlepszym produktem w tej kategorii, jaki stosowałam!
Cena jest na prawdę niska, nie jestem w ich używaniu oszczędna!
Jedna maska starcza mi na 5-6 miesięcy <3
HOT OIL Oriflame- ciepły olejek, który w mgnieniu oka 'naprawia' rozdwojone końcówki
eleo Oriflame- Olejek, który nakładam najczęściej do spania, 
mam go od sierpnia i właściwie
już go nie mam >_< Już otworzyłam 2 opakowanie :)

3.Jaka jest najgorsza rzecz jaką zrobiłaś swoim włosom?
Ścięłam je... Wiem, że większość by powiedziała, iż pofarbowanie ich na blond
było tym błędem. Dla mnie nie, moje włosy w ogóle tego nie odczuły :)
A ja się cieszę, że wyglądam inaczej ^^
4.Jaka jest twoja ulubiona forma pielęgnacji?
Odżywki i maski, oleje staram się ograniczać do 2 razy w miesiącu, ze względu na 
to, że jestem osobą leniwą i jak się na olejuje to porządnie, czyli domycie moich
włosów po takiej kuracji jest dłuższe niż zwykle :)

5.Od kiedy zajęłaś się poważniejszą pielęgnacją swoich włosów?
Od 2014r. od końca wakacji, moje włosy były w stanie tragicznym...
Krótkie i suche, a teraz to okazy zdrowia!

6.Jak 'czyścisz' swoje włosy?
Kiedyś nie mogłam zdecydować się na szampon... Po 2-3 razach od ich użycia, moje
włosy się buntowały i budziłam się z przetłuszczoną głową.
Aż do 2012-2013 r. kiedy to wynalazłam szampony firmy Herbal Essences
Od tamtej pory nie mam problemu z włosami, w dodatku używam z tej firmy odżywki,
która bardzo pomaga w rozczesywaniu moich włosów :D



7.Opisz swój najbardziej nie udany eksperyment na włosach.
2 lata temu chciałam być fajna >_< i pofarbowałam włosy szamponetką...
na fioletowo!
Oczywiście po okresie 4 tyg. włosy zrobiły się rude... na szczęście to już 
minęło! Teraz śmieję się z siebie, to był chyba efekt mojego buntu i
wpłynęła na mnie Instagramowa fala. Te kolory podobały mi się
na zdjęciach, jednak na moich włosach były nie wypałem.


8.Triki, które ułatwiają ci życie?

 
Nigdy nie ustawiam prostownicy na najwyższą temperaturę





Używam szczoteczki, psikając ją lakierem, do drobnych włosów, aby je ułożyć.

9. Czym rozczesujesz swoje włosy?



Zawsze używałam Tangle Teezer, wersja compact jest bardzo przydatna na wyjazdy!

OKAY! TO JUŻ WSZYSTKO :)
OCZYWIŚCIE CO TO BY BYŁ ZA TAG, BEZ NOMINACJI?!

A WIĘC NOMINUJĘ:


KAŻDA Z WAS MUSI NOMINOWAĆ MIN.2 OSOBY :*
A oto pytania dla was:
1. Co Twoim zdaniem jest najlepsze na rozdwajające się końcówki włosów?
2. Ulubiona firma kosmetyczna ?
3. Bez jakiego kosmetyku do włosów nie mogła byś żyć?
4. Co myślisz o pojęciu 'włosomaniaczka'?
5. Twój naturalny kolor włosów?
6. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy?
7. Twoje włosy są proste, falowane czy kręcone?
8. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy) ?
9. Gdyby Twoje włosy umiały mówić, co by powiedziały?

DZIĘKUJĘ, ŻE WYTRWAŁEŚ DO KOŃCA!

BARDZO NAPRACOWAŁAM SIĘ PRZY TYM POŚCIE I MAM NADZIEJĘ, ŻE
TO DOCENISZ I ZOSTAWISZ PO SOBIE ŚLAD :)
 ~Andziik

You Might Also Like

36 komentarze

  1. Bardzo fajny tag :) Gdzie kupiłaś swoje Tangel Teezer? :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra! I nie ma za co ;)
    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. moje włosy są cały czas w okropnym stanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może potrzebujesz zmiany? Gdy zmieniłam kolor, stałam się całkowicie innym człowiekiem! Może nie potrzebujesz koloru,a na przykład zmiany długości? Jeśli chciałabyś coś zmienić wybierz się do fryzjera! On doradzi i na pewno nie pożałujesz!

      Usuń
  5. O tym tagu to ja jeszcze nie słyszałam :D Lucy ma cudowne włosy, szkoda, że teraz je obcięła ale i tak jest jej w nich do twarzy. Tangle Teezer to również mój ulubieniec do rozczesywania/układania włosów! Post super wykonany pod względem graficznym ♥

    http://natasiak.blogspot.com/2016/01/blogosfera-swiat-przyjazni-czy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja szukałam czegoś oryginalnego! Na polskich blogach jest to sporadyczne! Dziękuję za miłe słowa! ❤

      Usuń
  6. Moje włosy z kolei są wysokoporowate, bo LOKI :) Nie moge ich rozczesywac inaczej, niz wtedy kiedy mam odzywke. Tak samo myc musze tylko skalp i to szamponami dla dzieci...a masek i odzywek nie moge wylaczyc ze swojej pielegnacji... Post super, z moimi baby hair musze rowniez uzywac szczoteczki i lakieru! Buziaki :)


    www.aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku! Czyli jednak nie tylko ja uważam, że bez odżywki świat nie miałby sensu?! Dziękuję! ❤

      Usuń
  7. Jestem tu pierwszy raz :)
    Bardzo fajny post, gdzie można dostać kosmetyki, którymi ty ,,czyścisz" swoje włosy? :)
    Obserwuję :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na moje włosy trudno jest znaleźć coś co chociaż trochę działa :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mów nie! Zawsze jest coś co pomaga i jedno wyjście, którego najczęściej sami nie możemy dostrzec ❤

      Usuń
  9. Ciekawy post ;)
    Zapraszam: http://kolorowy-koliber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag :D

    natalii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ariana ma prześliczne włosy <3 Ja nigdy nie prostuję włosów,a do mycia używam szamponu Redical :) Obserwuję :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej!
    Też mam obsesję na punkcie moich włosów, ale ostatnio jakoś przestałam o nie dbać i są straszne.. Powinnam je obciąć, ale nie chce :(
    Chyba kupie sobie jedną z tych masek do włosów i ten olejek i spróbuje je jakoś naprawić..
    Bardzo przydatny post :D
    Obserwuje x
    www.swiat-oczami-brunetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny i bardzo pomocny post zwłaszcza punkty nr 2 i 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomocny trik z punktu 8 :D Twoje włosy są śliczne *,* Zazdroszczę :(
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny TAG, nie widziałam go wcześniej. Masz ładne włosy :)

    Obserwujemy? Jak tak to zacznij i daj znać - od razu się odwdzięczę ;)
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post!:)
    Wspólna obserwacja ?:)
    scrapbooksstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne włosy ma Ariana Grande :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny post ! ;) pozdrawiam
    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. moje włosy były ładnie aż z blondu przeszłam na ciemny kolor.. żałuje

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo interesujący tag ;)

    http://freedomysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny tag

    Zapraszam do mnie
    http://officialemsarip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz prześliczne włosy, zwłaszcza z tymi rozjaśnianymi końcówkami. Cudo po prostu. Mi też bardzo podobają się włosy Seleny i Ariany ;)

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam hopla na punkcie swoich włosów :) nie są idealne ale nie dałabym ich skrzywdzić :D mi bardzo podobały się włosy Miley Cyrus, dopóki ich nie ścięła. Moim włosowym celem, jest by były mocne i zdrowe :) też kiedyś zafarbowałam się na fioletowo, ale tylko końcówki ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. super!!!!
    ja od kilku miesięcy walczę z suchymi włosami!
    czas wypróbować twoich rad ;)

    OdpowiedzUsuń