2 DIY lipstick ❤

16:27

Witam was w kolejnym poście, dziś postanowiłam pokazać wam moją metodę tworzenia pomadki czy balsamu do ust! Jest to bardzo prosta metoda, nie wymagająca drogich specyfików :)
 

A więc przejdźmy do meritum:
"Składniki":
- olej kokosowy, masło shea lub wazelina.(a najlepiej wszystkiego po trochę)
- cień do powiek, rozświetlacz (nie obowiązkowy)
- pomadka nawilżająca
- słoiczek na pomadkę (1,29-Rossmann) 
- kominek do wosków lub łyżeczka i podgrzewacz 
- patyczek bambusowy
- witamina C w kropelkach (nie obowiązkowa)

 
 

 1.Rozgrzewamy kominek (jak w moim przypadku) lub grzejemy łyżkę nad podgrzewaczem.



 2. Rozpuszczamy w naczyniu, (łyżce), olejek kokosowy, masło shea bądź wazelinę, ja rozpuściłam w tym przypadku tylko olej kokosowy.


3.Jeśli chcemy, aby nasz balsam/pomadka miały odrobinę połysku, to spokojnie możemy dodać rozświetlacz, który idealnie da nam ten efekt.


















4. Jeśli chcemy dodać czegoś co zapobiegnie szybkiemu wchłanianiu się specyfiku w usta, wystarczy, że dodamy odrobinę pomadki nawilżającej, powstrzyma ona rozpuszczanie się naszego oleju, ponieważ olejek kokosowy rozpuszcza się w dodatniej temperaturze, pomoże nam to w trzymaniu balsamu w torebce nawet w ciepłym pomieszczeniu :)

5. Jeśli chcemy dodać koloru balsamowi spokojnie możemy skruszyć odrobinę cienia do powiek i tak samo jak z rozświetlaczem dodać i wymieszać.



6. Na sam koniec można dodać kilka kropel witaminy C, to wzmocni i odżywi nasze usta :*
7. Przelewamy "balsam" do słoiczka i wstawiamy do lodówki na ok. 1h, aby całkowicie się ściął.

Oto efekt finalny moich eksperymentów!


Spodobał ci się ten post?
Chcesz więcej DIY?
Zostaw komentarz, który motywuje najbardziej :*
~Andziik

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Czy to na pewno bezpieczne? Z tego co mi wiadomo to takie kominki używa się po to aby w pomieszczenia unosił się ładny zapach a nie do topienia składników do pomadek, które tańsze i bezpieczniejsze są w aptekach czy też zwykłych sklepach ziołowych... Do topienia składników na pomadkę czy też balsamu używa się garnków, a cień do powiek stosuje się do lakierów do paznokci, witamina C nie powinna być składnikiem twojej pomadki, gdyż w taki sposób trzeba ją stosować ostrożnie, bezpieczniej i lepiej jest dodać witaminę B6 i E, które wygładzają usta.

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezpieczne, spokojnie :) moja ciocia jest kosmetologiem i pytałam się jej o wszystkie szczegóły i tak witamina C w małej ilości bardzo pomaga naszym ustom :D Także spokojnie nie ma co się obawiać.

      Usuń
  2. Zostałyście nominowane do Liebster blog award. Więcej u mnie :
    http://xvickyv.blogspot.de/
    Powodzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow świetny pomysł! Muszę spróbować razem z przyjaciółkami takie coś zrobić. Masz fajnie że twoja ciocia jest kosmetologiem :D

    http://najlepsze-filmy-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest na prawdę ciekawa opcja, może to być prezentem, lub do własnego użytku! Szczerzę, chcę iść w ślady cioci, także ten post to dopiero początek takich DIY!

      Usuń
  4. a jak się sprawuje na ustach? Sama jestem kosmetologiem, ale tego jeszcze nie próbowałam;)
    świetny blog, ja już obserwuje!
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona! Na prawdę, noszę po jednym w każdej torebce haha, to już uzależnienie :D na prawdę polecam

      Usuń
  5. Bardzo fajne DIY :) Balsamy z kolorem wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny DIY :)
    Bardzo podoba mi się twój blog
    thenastykids.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń