3 Love Semilac ❤

14:38


Witajcie! Dziś mam dla was post, którego metoda i działanie pomaga nie jednej kobiecie! Mianowicie są to lakiery hybrydowe! Jestem bardzo zadziwiona ich działaniem, są to naprawdę trwałe i bardzo mocne lakiery, nie tylko do koloryzacji paznokcia ale także do przedłużenia oraz wzmocnienia płytki. Według mnie jest to bardzo dobra metoda jak na XXI wiek. Dziś niestety mam dla was tylko kolor moich lakierów i skład mojego kuferka, jednak przewiduje posty ze zdobieniami paznokci i różnymi metodami jakich używam! Lakiery samym sobie posiadam od jakiegoś roku, natomiast jakoś w tym roku dopiero zaczęłam naprawdę mega się w to wkręcać, ze względu na moje pasje kosmetyczne! Przejdźmy do fotografii mojego małego świata.

Waciki bezpyłowe

Płytki do odbijania stempli

Lakiery hybrydowe

Bazy, żele oraz topy

Żel do utwardzenia, lub przedłużenia paznokcia

Mały podarunek od firmy :3



Bloczek polerski, pilniki różnego typu, kopytko oraz forma do przedłużenia.

Pędzelki do zdobienia paznokci,
Hebe za ok. 8zł!!!

Pył syreni oraz szczoteczka do oczyszczenia płytki z pyłków

Dobry aceton oraz korektor do korygowania moich błędów

Forma do przedłużenia, według mnie najlepsza!

I właściwie to by było na tyle!
Cały czas zbieram na nowe lakiery i dodatki. Przy tym mam dużo zabawy bo mogę komuś zrobić cuda na pazurkach!
Tylko pamiętajcie o jednym!
Lakiery Semilac nie łączą się z innymi hybrydami! To jest bardzo ważne jeśli chodzi o jedyny minus tego produktu! 

Do następnego postu :*
Jeśli blog/post ci się spodobał to zostaw po sobie ślad i zaobserwuj ❤

CHCECIE POST ZE ZDOBIENIAMI PAZNOKCI?
Masz jakieś pytanie? Pisz śmiało!
~Andziik❤

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Świetna kolekcja :) chętnie zobaczę post ze zdobieniami :)
    http://kamilalipska.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolekcja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie podobny post, jestem ciekawa wyglądu Twoich pazurków ... :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mam być szczera, to większość z nazw tych produktów jest mi zupełnie obca, pył syreni, żele, inne cuda, ja jednak pozostanę przy zwykłych lakierach do paznokci.

    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie sobie zrobiłam hybrydę;).
    Obserwuję i zapraszam do rewanżu: http://spinkiiszpilki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam dużo dobrego o firmie Semilac, może w końcu zabiorę się za hybrydy, które chodzą mi po głowie już pół roku :D
    http://sandramitulablogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń