9/ 5.What the world needs now is love ❤

19:36



Pozostało tylko 11 dni do świąt! Z czego oczywiście pewnie wszyscy się cieszą :D
A więc dziś mam dla was moich ulubieńców świątecznych, czyli piosenki, filmy itd.

MUZYKA


Mam dla was moją krótką playlistę na Spotify KLIK
A w niej między innymi "What the world needs now', 'Focus', 'Santa Tell me', 'Last Christmas'








LEKTURA

Jeśli lubicie czytać Fanfiction to serdecznie wam polecam serię AFTER pisaną przez Anne Todd

Mam dla was jeszcze link do jednego z FF 'Spaces' od którego jestem uzależniona!
KLIK jest pisane regularnie i profesjonalnie!


FILMY

Ostatnio strasznie się wkręciłam w 5-cio sezonową 'Zaklinaczkę duchów' oglądałam ją kiedyś, lecz nie dokładnie, teraz każdy sezon prześwietlam dzięki TVNplayer.pl
Jeśli jesteście fanami dziwnych zjawisk i interesujecie się nie wyjaśnionymi historiami jest to serial idealnie dla was!

Ale jakie by to były święta bez Kevina?! Oczywiście 'Kevin sam w domu' i inne jego historie odkąd pamiętam pojawiają się na mojej filmowej liście!

'Grinch: świąt nie będzie' kolejny film potwierdzający magię świąt! Jeśli ktoś z was nie oglądał (w co wątpię, ale przecież wszystko możliwe) to potwornie wam polecam, dosłownie potwornie >_<

Jeśli jest ktoś z was fanem 'bajek', opowiadań itd. to 'Boże Narodzenie u Muppetów'

  • 'Świąteczna gorączka'
  • 'Artur ratuje Gwiazdkę'
  • 'Ale szopka!'
  • 'Igrzyska Śmierci'

APLIKACJE

CAŁY CZAS JESTEM DLA WAS DOSTĘPNA NA SNAPCHACIE ❤

VLOGMAS

Littlemooonster96- KLIK
Olciiak- KLIK
GlampaulaTV- KLIK
Zoella- KLIK

A więc, to by było na tyle! Wiem, że te posty są krótkie, ale poczekajcie do Nowego Roku!

Miłego tygodnia!

~Andziik❤


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Fajne zestawienie. Na pewno skorzystam w jakoś zimowy wieczór w szczególności z listy filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wkręcić się w oglądanie świątecznych filmów w tym roku :) Fanfiction After właśnie czytam jestem ciekawa czy książki mocno będą się różnić od wersji fanficowej. Zapraszam też do przeczytania mojego fanfiction: http://wheredobrokenheartsgo-ff.blogspot.com :)

    http://photos-fashion-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardziej stawiam na klasykę ;) "opowieść wigilijna" desu itp.

    http://swiat-weni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też sié wkręciłam w zaklinaczke duchów :D
    Oglądam ją codziennie na tvn7 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kevin sam w domu nsjlepszy haha :). Z piosenek świątecznych to lubię Lets snow i Last Christmas :)
    www.far-away-from-normality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze koniecznie zobaczyć jakieś świąteczne filmy, co roku to robię lecz niestety zawsze oglądam te same pasowało by zmienić listę. Zapraszam na mojego bloga https://myfangleblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł N posta . Tacy ulubieńcy :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na post :)
    www.phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń