10/ 6. DIY- CHRISTMAS GIFTS AND ORNAMENT ❤

00:10

Zostało 8 dni do świąt! Kto się cieszy? 

Dziś mam dla was ciekawe DIY

Lampki w butelce

 Do wykonania potrzebujesz:
  • BUTELKĘ (najlepiej z grubszego szkła, moja jest po Picolo)
  • LAMPKI LED
  • WIERTŁO DO SZKŁA
  • CHĘCI!



 LAMPKI MOŻECIE ZAKUPIĆ W LEROY MERLIN- KLIK
POKAZYWAŁAM WAM JE W #2 BLOGMAS- KLIK
NIE SĄ DROGIE BO KOSZTUJĄ TYLKO NIECAŁE 16 ZŁ!

 Potrzebujecie do tego czyjejś pomocy, osoba ta musi posiadać wiertło do szkła. Mi pomogła moja sąsiadka, wykonuje ona handmade więc to nie był dla niej problem!

A TAKIE SĄ EFEKTY:





I NIE MUSIMY WYDAWAĆ

DUŻEJ ILOŚCI 'KESZU' 

ABY MIEĆ COŚ CUDOWNEGO

ZA DROBNĄ CENĘ

 

 

GIFTS









CIEKAWYM POMYSŁEM JEST WYKONANIE RAMKI Z WASZYMI NAJLEPSZYMI ZDJĘCIAMI! PSST! JA W TĄ RAMKĘ WSADZIŁAM CUDOWNE ŻYCZENIA I WSPOMNIENIA ZWIĄZANE Z TĄ OSOBĄ, JEŚLI KIEDYKOLWIEK NAJDZIE JĄ OCHOTA DO OTWORZENIA I WYRZUCENIA NASZEGO ZDJĘCIA (HAHA) PRZYPOMNI SOBIE O MNIE W POZYTYWNYM SENSIE :D



 TEN DIY ODNOSI SIĘ DO MOJEGO POSTU 

KLIK

CHODZI O STWORZENIE INDYWIDUALNYCH KOLORÓW I RECEPTUR POMADEK DLA SWOICH BLISKICH I ZNAJOMYCH :)

NA INTERNECIE POSZUKUJĄC PREZENTÓW GWIAZDKOWYCH ZAUWAŻYŁAM RAMKĘ WŁAŚNIE Z TAKĄ ZAWARTOŚCIĄ JAK TA PONIŻEJ, POSTANOWIŁAM JĄ WYKONAĆ SAMA I NIE WYDAWAĆ NA TO 90 ZŁ.

KOSZT TAKIEJ KARTKI WYNIÓSŁ OK. 4 ZŁ JEŚLI WLICZYMY ZUŻYTY TUSZ

 



STRONA: PICMONKEY.COM


Z BIBUŁEK POWYCINAŁAM DROBNE PROSTOKĄTY I NA KAŻDYM COŚ NAPISAŁAM

WYDAJE MI SIĘ TO UROCZE I KREATYWNE! W TEN SPOSÓB CHCĘ POKAZAĆ, ŻE

TO MÓJ PREZENT JEST WYJĄTKOWY!

 


 
 


I TAK WYGLĄDA WEDŁUG MNIE DROBNY UPOMINEK, MAM NADZIEJĘ, ŻE WIKI NIE ZOBACZY TEGO POSTU, BO JEŚLI TAK TO NIE UDA MI SIĘ NIESPODZIANKA :D

 

~Andziik

 

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Te butelki z lampeczkami, magiczne *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak te lampki w butelce ślicznie wyglądają! Widziałam też motyw z słoikami :D

    http://lifemadeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te butelki są mega http://oczamioliwii.blogspot.com/2015/12/27-faktow-o-mnie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Te butelki są super! Fajnie wszystko to wygląda.
    http://glessfashion.blogspot.com/2015/12/wywiad-z-dominika.html

    OdpowiedzUsuń
  5. no prze zajebisty taki patent
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju jak to ślicznie wygląda!Musiałabym się tylko rozejrzeć za butelką :) Unikalna ozdoba Obserwuję :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z butelkami naprawdę świetny!
    jeśli chodzi o ramki ze zdjęciami to już kilka razy robiłam takie prezenty :)

    http://carolainastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Również robiłam te butelki z lampeczki, są magiczne i cudowne:) Ja do tego nałożyłam na to ,,firankę'' na słoik i wieczorem miało piękny motyw!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł! szkoda ,że wcześniej tego nie widziałam.Myślę,że to równie dobrze może być całoroczna ozdoba
    sandra-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń