14 Wzrok mordercy? +Klenspop współpraca ❤

20:49



Hej, dawno mnie tu nie było, ale to ze względu na naukę. 
Wychodzę z domu o 7.00, a wracam przed 16.00.
Niestety, takie uroki kończenia gimnazjum i pisania testów. Ze względu na to, że zostało mi dokładnie 31 dni od dziś. Czyli miesiąc... Wcale się nie stresuje, tylko wiem, że to one stanowią 70% mojej przyszłości i tego do jakiej szkoły się dostanę. Ale mniejsza, dziś postanowiłam poruszyć temat, który każdemu obija się o uszy i ... o wzrok.

Czasem wydaje mi się, że osoby przemierzające wzrokiem i 'obczajające' każdą osobę, która im się napatoczy, nie mają innego zajęcia. 

Przechodząc korytarzami mojej szkoły widzę osoby zerkające nie tylko na mnie, ale i na innych. Czy jest sens mierzenia ludzi wzrokiem, jakbyś zabił im matkę... Sama się zastanawiam, czy w ogóle to ma sens.  

Okay, gdybym była wredna i znienawidzona... Ale ja nie wyróżniam się niczym od reszty, a reszta niczym ode mnie. Kiedy widzę osobę, której oczy dosłownie 'chodzą po mnie' mam ochotę podejść i zapytać się czy nie ma nic innego do roboty. 

Każdy jest taki sam, to mnie martwi... Typowe 'gimbusy', które w tym roku przyszły do gimnazjum całkowicie różnią się od roczników 1999 czy 2000. My nigdy nie błądziliśmy wzrokiem dla zabawy, upokorzenia... My przychodząc do gimnazjum staraliśmy się dogadać, zgrać. A teraz?
Jeśli u 13-latka słyszysz: "Weź spierdzielaj", mówiąc ładnie, to sama pozostajesz w bezruchu. 
A kiedy słyszysz to u 10-latka, to już w ogóle zastanawiasz się dokąd dąży ten świat.

Jeśli macie coś podobnego to napiszcie mi w komentarzach, jak wy radzicie sobie z tego typu sytuacjami, dziwnymi, których nigdy nie spodziewalibyście się po 'młodzieży'.

Przestrogą dla innych będzie to, aby uważać, na to co tak na prawdę robią.
Zastanów się, czy nie krzywdzisz innej osoby, nawet poprzez wzrok.

A jeśli o wzroku mowa, to przedstawiam wam jedną z lepszych współprac!
Firma 'Klenspop' wysłała mi soczewki kolorowe, chcieli, abym przedstawiła wam jeden z nowszych modeli tej marki.
Na paczkę czekałam niecały tydzień :O co mnie po prostu oszołomiło, ponieważ przesyłka przywędrowała z Korei. Początkowo bałam się ich użyć, myślałam, przecież przyszły z dalekiego kraju, mogą uszkodzić mi wzrok itd.










Po lewej oko bez soczewki, po prawej oko z soczewką

Jestem bardzo zadowolona! Moje obawy zniknęły po tym jak jednak zdecydowałam się założyć soczewki! Moje oczy zrobiły się bardziej interesujące i nie wykorzystam ich do oglądania się za innymi haha (no chyba, że za chłopakami)

OCENIAM TĄ WSPÓŁPRACĘ 4,5/5
*SZYBKA DOSTAWA
*BEZPIECZNE UŻYTKOWANIE
*MIŁA OBSŁUGA
*KOMPLETNY ZESTAW NA 6 MIESIĘCY
- BRAK INSTRUKCJI

Ja krok po kroku uczyłam się to robić, pierwszą soczewkę nakładałam 30 min, a drugą 10 min. 
Więc... powoli dochodzę do wprawy!
Polecam wam firmę KLENSPOP
MOJE SOCZEWKI:klik

Pozdrawiam
~Andziik

You Might Also Like

18 komentarze

  1. fajna współpraca:)
    ]
    zapraszam do mnie, odwdzieczam sie za klikanie w kliki :)P

    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardziej podobają mi się Twoje naturalne oczy :)

    Jesteśmy TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o tym sklepie i kiedyś nawet oglądałam ich soczewki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku tez pisze test jednak jestem tyle na plusie że chodzę do najlepszej szkoły w okolicy i przyjmą mnie do każdej szkoły do której będę chciała iść. Nawet jeśli średnio pójdzie mi test. Co do postu bardzo fajnie napisałaś ja nie dawno od 9 lata usłyszałam ku*wa i się przeraziłam nawet bardzo no bo ja w jego wieku byłam inna. Moi znajomi śmieją się, że my w ich wieku zastanawiałyśmy się czy Hannah Montana się ujawni czy nie a oni martwią się czy dostaną Iphone za 2500 zł.
    Słyszałam o tym sklepie podobno ma bardzo fajne produkty :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/03/3-rzeczy-bez-ktorych-nie-moge-zyc.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post A ta soczewka jest mega

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post A ta soczewka jest mega

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej podobają mi się Twoja naturalne oczy niż te z soczewką.
    Ja ogólnie nie przepadam za soczewkami są niewygodne

    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super post :) wydaje sie ze wspolpraca tez jest w porzadku :) moze w koncu przekonam sie do soczewek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko mi się wydaje, czy soczewka optycznie powiększyła Twoje oko?
    Twój naturalny kolor oczy jest śliczny :)
    Też mam zielone, ale z jakimiś pomarańczowymi plamkami :D
    Pozdrawiam, kochana ;*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się boję soczewek. nosiłam okulary póki moja córka się nimi nie zainteresowała i mi ich nie powyginała i nie połamała. teraz jestem ślepa :( . xD

    a współczesna młodzież i gimbusy i podstawówka mnie rozwala. sama mam dziecko (1,5 roku) i sie boje co to bedzie za 5-6 lat ! :(

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wow piękne soczewki :) Na szczęscie nie muszę takich kupować, ponieważ mam takie oczy :) ale zawsze marzyłam o takich mocno brązowych... :)
    Pozdrawiam :)
    http://forgetstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie ta dzisiejsza młodzież jest...no cóż aż ciężko to skomentować. Pamiętam jak jakiś czas temu taki 11-latek napĺuł na mnie i powiedział żebym "spi*****ła" :(
    A soczewki super!
    Buziaki :*
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam wolę zamawiać ze szkla.com :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też teraz kończę gimnazjum ;) Myślę, że kiedy nasz rocznik odejdzie to gimnazjum będzie PODSTAWÓWKA PART2. Soczewki są prześliczne <3 Osobiście trochę obawiam się takich chińskich produktów, ale jeśli Ci się sprawdzają to super!
    pozdrawiam Ola
    http://dembinska-pozytywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaczynałam z tym sklepem współpracę,lecz przerwali bo nie odpisują na maile. Dla mnie kiepsa firma, ale soczewki fajnie wygladają na twoich oczach :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już chyba marzyłam o każdym kolorze oczy tylko nie o swoim! Hahaha. A piosenkę i Arianę kocham, moja muza <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne soczewki :)


    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW W OSTATNIM POŚCIE? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne soczewki. Kolorowe są najlepsze. Można zaskoczyć znajomych i diametralnie zmienić swój wygląd. Sama mam kolorowe :D. Fajny blog.

    OdpowiedzUsuń